fredag 14 mars 2008

Widgets o nya rosa skor

Nu har jag lagt till något som heter widgets som fanns på nyligen.se. där man kan pinga sin blogg när man skrivit något nytt. Sånt vet väl alla som bloggar men om mina barnbarn skulle läsa detta så lär de sig något nytt. Innan de får en utskällning för att de sitter och kollar på internet!

I alla fall hade nyligen en så lockande och gullig bild med rosa hjärtan och sånt som jag såklart faller för så jag fixade dit al widgets i bloggen. Blev de rosa på vår blogg då? Nej, otäcka gulgröna militärfärger nere i högerkanten. Men från och med nu har vi i alla fall koll på vilka som länkar till vår blogg. Fast det kanske inte är så kul. Det kan bli en deprimerande läsning. Men våra kära läsare kan hitta Råsunda och Solna på bloggkartan och nån sajt som heter knuff som borde tänka mera rosa. Det är ju faktiskt vår!

Ronaldinha-med nya rosa fotbollsskor!

får jag bra betalt talar jag kanske om vilket märke det är oxå! Fotbollsmodebloggar är väl jättenödvändiga? ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut! Mer fotbollsmode!Var har du köpt dem?

Anonym sa...

Syftar du på Blondinbellas affärer?

Fotbollsnördar sa...

På nätet, tinalina. Ja, elinore, det var BB:s miljoner jag tänkte på.