lördag 22 mars 2008

Påsktecken


Petter Wastå in action

Man får leta efter vårtecken nu när vintern slagit till. Kan inte se ett enda, utom att solen lyste en timme eller två. Men ett säkert påsktecken är i alla fall att Kalmars målvakt dragit på sig den gulliga gula kycklingdressen. Jag bara älskar hans sexiga outfit! Har sett den på nära håll så jag vet vad jag talar om. Hoppas verkligen att han har den på sig idag, när det är påskafton och allt. Och jag är jätteledsen att jag inte kan kolla supercupen idag p g a släkt- och familjeåtaganden. Men jag önskar verkligen "kycklingen" och Kalmar FF lycka till mot IFK Göteborg på Ullevi kl 16.00 idag. Och längtar till den 30:e när det blir AIK-Kalmar på Råsunda.
Damernas supercup liras förresten den 24 mars kl 14.00 när Umeå IK tar emot Djurgården på Gammliavallen. Den ska jag inte missa!
Ronaldinha

Inga kommentarer: