torsdag 6 mars 2008

Listor o smajlisar

Hitta en till lista som mamma och jag kan ligga o tävla i eller vad det nu går ut på. Hon gillar tävlingar så here we go: Topblogarea.se Vi signade in där o vips (med lite tejp o klister ;-) fick vi en till krumelur nere i högra hörnet. Nu ligger vi på plats 16! Fast vi bara haft 33 besökare senaste timmarna. Kanske e nåt fel på listan, men mamma är glad o nöjd o det är ju huvudsaken.

Nu återstår bara att lösa smajli-mysteriet. På gamla bloggen blev smajlisarna gula o gulliga som små kycklingar. Till mammas stora glädje som gillar kycklingar o Kalmars målvakt. Ni vet, han med kycklingdressen. Men på nya bloggen, här alltså blir det inga smajlisar. Kolla denna :-) En glad gubbe? Så f-n heller! Måste jag tejpa o klistra för att fixa detta? Någon datanörd som vet?
Gerrardinho

5 kommentarer:

Fotbollsnördar sa...

Nej,jag vet inte men du lyckades visst fixa en till krumelur!kram, mamma

Fotbollsnördar sa...

Koll har du o tid att sitta vid datorn, moi. Ska du inte jobba i eftermiddag? din son

Fotbollsnördar sa...

Hur kan jag jobba när vi ligger på 85:e o sista plats i sportkategorin på blogtoplist.se? Nu måste vi släppa ett riktigt ordentligt avslöjande o klättra upp i tabellerna!kram, mamma

Fotbollsnördar sa...

Vi tar det på telefon sen, moi, men om jag säger som så: jag tror vi har väldigt olika skäl till att blogga.din son

Anonym sa...

Tyvärr:jag är bara fotbollsnörd och har ingen egen blogg men jag gillar eran.