fredag 21 mars 2008

Världens mest intressanta ämnen

Medan mamma grubblar vidare över forna tiders förluster och totar ihop ett nytt inlägg som kommer minska läsekretsen ytterligare, så kollar jag på tabeller. Förutom fotbollstabellerna kollar jag besökstatistiks-tabellen.
Den 18:e hade vi 514 unika besökare. Två dagar senare, igår, hade vi 31. Vad det beror på? Jo att vi inte skriver om de mest intressanta ämnena för den stora majoriteten av världens svenskspråkiga invånare. De intressanta ämnen som ligger 1.a och 2:a på bloggsök. Vecka efter vecka. Sexnovell och Blondinbella, alltså.
Men just i tisdags nämnde mamma Blondinbella i förbifarten och tjong så ökade antalet läsare från måndagens 151 fotbollsnördar till nästan femdubbla siffror. Därför nämner jag ämnet sexnovell en gång till. Alltid lurar det någon intet ont anande sexmissbrukare att slå om bana och bli fotbollsmissbrukare istället. Eller varför inte kombinerat.
Det finns anledning att återkomma till det ämnet, tror jag. Mamma gör det säker mer än gärna, är jag rädd för. Och familjehedern är redan körd i botten.
Gerrardinho

1 kommentar:

Anonym sa...

kombinationsmissbruk låter bra. ska hålla koll på vad ni skriver.