onsdag 5 mars 2008

Nickskola på nätet o andra bollar

Mamma och jag brukar hänga vid datorn tillsammans ibland o kolla konstiga youtubeklipp o garva åt diverse grejer på nätet. Den här bloggen som vi hittade idag handlar mest om blåvitt men den är riktigt kul tycker jag. Kolla t ex in Ralfs nickskola. Det kallar jag en nickskola på nätet som fetäger! Nu vill mamma fixa en egen bicicleta-skola på nätet, säger hon. Vi får se...
Jag ska i alla fall försöka skapa ordning o reda i inläggen i vår blogg. Mamma har trasslat till det med alla sina kategorier. Här är hela hennes lista med 33 olika kategorier:
AIK (13) allmänt (9) allsvenskan (3) AM (4)andra bollar (2)Barcelona (8) bloggeri (3) Champions leauge (3) cyberspace (1) England (2) FA-cupen (3)
fotbollsvirus (1) gnäll (5) hemmaplan (4) HIF (3) hjärtligheter (4) italienska ligan (4)
la liga (1) landskamper (2) Liverpool (4) magi (6) mat o hälsa (2)metrosexuellt (5)
premier leauge (3) religion (2) Ronaldinho (1) skvaller (3) Skånelag (2)Spanien (3)
träning (2) tävlingar (2) UEFA (3)
Good luck att hitta vad man söker i den röran. Även om jag är skyldig till en och annan kategori så lovar jag: Nu ska det bli andra bollar!
Gerrardinho

2 kommentarer:

Lars Haglund sa...

Tack för kommentarer

och nu äntligen

Ralfs Nickskola lektion 3

Fotbollsnördar sa...

Äntligen! Vi hastar till din blogg! :-)