torsdag 6 mars 2008

Sex och fotboll

Nu har Folkpartiet insett att fotboll och sex är de 2 överlägset roligaste aktiviteter man kan ägna sig åt och nu vill de i sin stora generositet sprida denna välsignelse till oss stackars invandrarflickor så att vi inte missar något roligt i livet.
Själv är jag visserligen fotbollsspelande flerbarnsmor i medelåldern(kallas bara tjej o flicka av jämnåriga o äldre män) och har trots brister i idrotts-o sexualundervisning lyckats förkovra mig rätt så bra ;-)
Men jag hade fördelen att börja med allting i unga år i gamla hemlandet. Det är säkert mycket svårare för flickorna i Sverige att hålla på med sex och idrott. När såg du en tjej lira boll på din egen gata senast? Eller en kille? Och hur gör svenskar när de flörtar? För en enkel obildad invandrarflicka som mig är det svårt att förstå de subtila signaler som ni sänder ut. Då bortser jag förstås från de där 2 lirarna i AIK (nämner inte era namn, de vet ni själva!) som är allt annat än subtila i sina flörterier. Ni måste ha gått i flörtskola! Kanske folkpartiet kan ordna sån skola till alla i hela Sverige? Det är uppskattat, ska ni veta!

Sen föreslår jag att alla killar oxå tvingas ta del av den fina svenska idrotts- och sexualundervisningen. Då kommer vi få mer och bättre fotboll, mer och bättre sex, fler gulliga barn gjorda och ännu fler och bättre fotbollsspelare. Och stort Grattis till Zlatan med fru som verkar ha fattat sånt här!
Ronaldinha :-*
DN Debatt och SvD

4 kommentarer:

Skuncke sa...

En Lillzlatan till? Bevare oss väl, det finns väl sannerligen tillräckligt med negerungar i vårt land.

Anonym sa...

Ska dessa invandrare behöva drunkna och bli gravida för att de missade viktig undervisning.Och om nu skolans undervisning inte är viktigare än att vissa ska slippa varför inte lägga ner hela skolan då.Anpassa sig efter ordningen eller bygg en egen kaos stat.

Pelle

Anonym sa...

Negerungar? Är du både rasist och färgblind? Du ska vara tacksam att folk kommer hit och förbättrar våra degenererade gener. Annars hade vi alla varit lika muterat hjärndöda som du.

Anonym sa...

Tack Expogösta, nu slapp jag skälla ut idiotjäveln.