fredag 14 mars 2008

Demoner i Ronaldinhas badrum?

Tur att jag kollar vad andra bloggar om. Idag var det mycket snack om toalettstolskvinnan och chipspåsemusen. Inget för känsliga läsare. Jag började nästan gråta. Kom ihåg när jag var barn och bodde i Nordafrika. De vuxna sa alltid att utedasset/toaletten/badrummet är farligt för det finns en massa djinner/demoner där. Dessutom sprang det ibland råttor ur avloppet så det var inget mysigt ställe att uppehålla sig på.
Kom att tänka på de där djinnerna igennär jag läste artikeln i Aftonbladet. Nu vågar jag inte gå in i badrummet. För tänk om det kommer någon djinnn som gör mig så galen så jag stannar kvar där i två år och växer fast i toalettstolen? Och gör hela släkten galen så de låter mig stanna där. Nej, jag vågar inte ta risken. Och jag äter inte några chips ikväll. Om jag slutar äta helt behöver jag för övrigt inte gå på toaletten.
Ronaldinha

2 kommentarer:

Anonym sa...

det fanma ulækkert

hendes mand skulle straffes

Anonym sa...

Han måste va hjärndöd typ! Men vi bojkottar chipsen o jag o Krille bjuder R. o G på öl ikväll. Vi kan ses 22.00.kram Jenny