fredag 14 mars 2008

När dribbla eller dansa är frågan...


Varför ska man välja när man kan göra både och? Så om du inte orkar sitta stilla i soffan hela helgen och kolla alla matcher, Gerrardinho, så kan mamma hälsa på. Jag blir så inspirerad av Lets dance-programmet och ikväll är det final i schlagerfestivalen. Och naturligtvis måste jag dansa in de nya rosa fotbollsskorna så jag slipper skoskav nästa match.
Har du någon bra musik? Annars får vi nöja oss med schlagerlåtarna på TV. Du kan öva på Christer Sjögrens danssteg i halvlek.
Ronaldinha- som borde be Ronaldinho om ursäkt för jag lånade hans serie utan tillstånd. Men han har ju bytt telefonnummer och har tydligen inte tid att svara på mejl längre så vad skulle jag göra?
PS. Jag talar fortfarande inte om var jag köpt de rosa fotbollsskorna eller vilket märke de har!Till skillnad från vissa andra.DS

Inga kommentarer: