lördag 1 mars 2008

En sjuk dag

Vissa dagar blir inget som man tänkt sig. Skulle bara hälsa på en väninna innan matchen på Skytteholm. Istället hamnade jag på sjukhus. Inget allvarligt men det tog väldigt många timmar att konstatera det. Så jag missadeträningsmatchen AIK-Sundsvall 1-0. Jag missade alla premier leauge matcherna. Jag missade Ronaldinhos snygga bicicleta.
Resultatet mot Atletico Madrid kunde jag gärna vara utan, men jag nörd som jag är vill jag se alla matcher även om det gör ont. Nu har jag bara haft ont och suttit på sjukhus och hängt hela dagen och kvällen och tvingats se en sångtävlinghögsta volym i väntrummet. Det gjorde riktigt ont i öronen (som var helt OK innan jag kom till sjukhuset). Ska försöka sova nu, men imorgon måste jag nog söka vård igen. För öronen. Och kanske några dagars sjukskrivning för sorgearbetet behövs nu när Real Madrid dragit ifrån Barcelona i la liga.
Ronaldinha ;-)

1 kommentar:

Agbonlahor sa...

Take a look at englishfootball.gr