fredag 14 mars 2008

Champinjonlottningen är flyttad

Den började aldrig, den där lottningen. Den måste vara flyttad för att några tanter vill åka skidor i TV och andra vill kolla portugisiska matcher i repris. Sonen ringde och sa att den börjar klockan ett istället. En hel timme att dricka te och be. Borde gå till moskén som alla normala muslimer skulle ha gjort. Men då hinner jag inte tillbaka till lottningen. Så jag gör som talibantanterna, stannar inomhus och ber. Det minskar i alla fall chanserna/riskerna (välj själva) för intressanta möten. Får ta igen det senare. För vem vet vem jag kan råka träffa på stan? Igår träffade jag en jättekänd fotbollsspelare som är jättetrevlig oxå men det kan vi ta en annan gång. Frågan är om jag hinner be något alls.
Ronaldinha- skriver så långsamt så tiden går snabbare

Inga kommentarer: