lördag 8 mars 2008

Underliga rytmer

Blev deppad idag när Manchester united åkte ur FA-cupen mot Portsmouth. Det kändes så orättvisst. Tröstade mig med en surftur på nätet. Då hittade jag något väldigt nyttigt och roligt som heter biorytmer. De finns Här!
Och det är väl jättebra för oss som vill kolla ifall vi är i form eller inte. För ärligt talat, vissa dagar ska man inte gå utomhus alls! Fast det visste väl alla redan. Jag insåg det igår, när jag hamnade på sjukhus. Skulle såklart inte gått ut och svimmat omkring på gatan utan bara stannat hemma i sängen hela dagen om jag bara hade haft koll på min biorytmkurvor.

Och vissa dagar ska man nog inte spela fotboll heller om man får tro de här biorytmerna. Fast det blir visst ganska många dagar för mig i mina biorytmkurvor. Det var ju tråkigt. Åt h-lv-t- tråkigt!Varför hittar jag alltid såna här dumma grejer på nätet? Det verkar ju helt vetenskapligt och jättebra. Men hallå! Något som vill stoppa mig från att lira boll kan inte vara vetenskap. När jag tänker efter lite (gör det ibland om än i liten omfattning) så blir jag väldigt skeptisk.

Nej, jag struntar i de dumma biorytmerna och lyssnar på sambafotbollsrytmerna istället.För jag hade väl varit tvungen att åka in till sjukhuset oavsett var jag svimmade. Ute eller hemma. Det är kanske bättre att ha koll på hälsan genom att känna efter lite istället. Och jag är sällan för sjuk för en fotbollsmatch eller träning. I värsta fall går det att sitta eller ligga ner och kickträna. Ronaldinha

1 kommentar:

Anonym sa...

Here in Liverpool we loved to see United loose yesterday. U is full of shit