onsdag 27 februari 2008

Min mamma hjälper Zlatan!

Många oroar sig för Zlatan och hans knäskada. Eftersom Inter ska spela mot Roma ikväll är jag ärligt talat inte jätteledsen, osportslig oschysst som jag är. Men det är ju tråkigt för Zlatan.
Han har dessutom kontaktas av välmenande kvacksalvare som oroar sig för honom och vill laga hans knä på brutalt, gammalt, svenskt (?) manér. Men de oroliga kan nu vara lugna! Kvacksalvarna kan softa. Zlatan har ringt min mamma Ronaldinha. Han får hennes specialkur av lera, tjära och blod från en svart get. Och lite annat som mamma inte avslöjar och vi andra inte vill veta. Speciellt inte Zlatan. Så du kan avbryta behandlingen Zlatan, om du läser detta! Och jag hoppas Zlatan inte blir mirakulöst frisk till ikväll, som mamma tror. Men jag är lugn. Roma vinner ändå!
Gerrardinho

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha!