söndag 27 januari 2008

Tack för gasläckan och trevliga matcher!

Jag och sönerna skulle gå på bio men sprang på en gasläcka istället. Inget ont som inte för något gott med sig! Avspärrade som vi blev gick vi vilse och kom till en trevlig liten krog istället. Där kollade vi några trevliga matcher medan jag förstörde familjens heder ytterligare lite till. Inga allvarliga grejer. Bara lite fotboll, läsk och snack med trevliga supportrar som var mer intresserade av mig än matcherna. Men det borde ju egentligen vara deras problem. Eftersom jag inte är intresserad av dem på det sättet. Noterade att många Manchester unitedsupportrar är afrikaner. Varför så många afrikaner hejar på Manchester united vet jag inte. I min släkt är jag ensam om det. Sönerna satt såklart o hejade på Tottenham. Men de räknas nog inte som afrikaner längre. De är rätt ljushyade och har blekts ännu mer av solbristen i Sverige. Och så hejar de som sagt inte på rätt lag.
Ronaldinha
PS. Grattis till Danmark. Även om jag inte är någon handbollsfreak så blev jag glad att ni vann, lilla gulliga grannland!DS

Inga kommentarer: