onsdag 30 januari 2008

En bra undanflykt

För otränad för att träna, som Quiriono sa. Låter som en märklig undanflykt. Men den funkar ett tag om man vill ligga på Copacabana, glo på brudar o dricka kopiösa mängder av allt utom vattnet. I alla fall om man lirar för lagårdsgänget. De köpte ursäkten när Quirino o Enrico kom hem för sent från semestern o missade försäsongsstarten. Så ikväll ska jag testa om "jag är för otränad för att träna" funkar för mig oxå. Vi ska löpträna i regn och lera. Familjelaget och jag. Mamma är mycket för att alla ska hålla sig i form och vinna alla kvartersmatcher. Men jag är helt ur form efter alla mat-o godishelger o övertidsarbetande. Vill fortsätta den trivsamma formsvackan ett tag till. Men jag tror det blir svårt. Jag lirar ju inte DIF.
Gerrardinho

Inga kommentarer: