torsdag 24 januari 2008

Bortatröjan är borta!

Kvällen är olidlig. Först Marocko-Guinea där det var mål in i sista minut o nära slagsmål några gånger. Och nu vidrig väntan på att Villa Real-Barcelona ska börja. Inte hittar jag bortatröjan heller. Går det lika bra med hemmatröjan? Nej, då blir det mitt fel om Barcelona förlorar. Måste hitta bortatröjan.
Antagligen är jag inte riktigt klok. Men katalanerna är värre. Helt besatta av fetma. De kanske borde börja banta själva? För Ronaldinho är inte fet. Det har han åter bevisat med en ny liten striptease-show. Nu är frågan: Kan inte Rijkard låta honom lira boll istället för att tvinga honom springa runt o strippa? Eller göra både och om han gillar det. Bara han får lira boll. För jag tror inte han var så skadad som Rijkard påskiner. Jag tror Rijkard mobbar honom för att han dejtade hans dotter. Mer om det en annan gång. Nu måste jag hitta bortatröjan. Annars är det kört för Barcelona ikväll.
Ronaldinha
PS. Vill man göra tillvaron riktigt jobbig ikväll kan man kolla Sverige-Tyskland i handbolls-EM. Glöm inte att ta lite valium innan. Och ha hjärtmedicinen i beredskap. DN rapporterar för de som inte har TV. DS.

Inga kommentarer: