måndag 28 januari 2008

Hur porrigt är bandy?

Trist med oavgjort för mitt älskade Barcelona. Ännu tristare att Real går och vinner. Sånt glädjer förstås barnen och resten av släkten, Madrid-fans som de är. Jag kan inte glädja mig åt deras glädje. Så god mor är jag inte. Tyvärr. Och nu drar Madrid ifrån så mycket i tabellen att jag snart går in i en djup depression. Några timmar i alla fall. Sedan är det dags att ta nya tag.
Under tiden kan man ju garva åt eländet. Eller åt det här. Porr och fotboll. Det kan kombineras. Spelare med bar överkropp och lite till var kanske Miltons tanke när han lurade in sig i AIK fotboll. Men Hammarby bandy? Är inte de lirarna väldigt påklädda? Och ute i snö och ruskväder? Hur porrigt är det? Hur tänker Milton?
Ronaldinha-har ingen aning

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en vanlig investering. Sen om han gjort sig rik på porr är det en helt annan sak. Förtår inte vad det igentligen är något att skriva om. Porr är lagligt i svergie.

Anonym sa...

Porr och fotboll hänger verkligen ihop!
Det är jättetråkigt att inte berth milton vill sponsra barnidrott ochså. Då kunde kidsen spela i jättefina tröjor med Private-loggan på.
För övrigt tycker jag att det är väldigt diskriminerande att inte barn får vara med i porrfilmen, sexualiteten utvecklas ju så tidigt.
Berth Milton ska ha beröm för att han introducerade analsexet i Sverige.

Anonym sa...

bögar fanns i det gamla grekland. långt innan milton tjäna pengar på skiten.