lördag 8 november 2008

Lite kalsong-tröst i höstens förlust

Mitt älskade Manchester united förlorade mot Arsenal idag. Fast jag hade min nya Mancs-tröja på mig hela matchen. Och det är höst och mörkt och kallt och regn och alla löv har trillat från träden. Är det dags att deppa ihop?

Nej! Inte för Ronaldinha och alla andra fotbolls modenördar. Inte när det finns färgglada kalsonger från Dolce & Gabanna. Inte när det finns snygga italienska landslagslirare i de där D&G - kalsongerna. Inte när Ronaldinha får följa med de där lirarna in i omklädningsrummet ;-)

Här kommer första bilden. Och om det blir fler förlustmatcher lovar jag er ännu fler exklusiva bilder från lirarnas omklädningsrum. Kram från paparazzi-Ronaldinha

Fakta: Bilden är från D&G italienska kalsongkampanj 2007. I år finns det lika färggranna kallingar i nästan alla välsorterade underklädesbutiker i Sverige.




Nu är det dags för mig att ta på Barcelona-tröjan o värma upp inför nästa match...

2 kommentarer:

Fru Dale sa...

Hej
Tittade in på din sida eftersom du var så gullig och lämnade en kommentar på min blogg. Tyvärr är jag inte så insatti fotbollsvärlden, men om du publicerar fler såna här trevliga bilder så återkommer jag gärna ändå! Ha det bra.

Anonym sa...

Jag återkommer också gärna. Gillar kalsongerna ;-) Men varför ser killarna så sura ut?