söndag 26 oktober 2008

Liverpooooooooooool

Det är obeskrivligt. Kan inte förklara känslan. Äntligen krossa Che£$ki!Första gången Che£$ki förlorar på Stamford bridge på 86 matcher dessutom! På 4½ år!Liverpool är i ensam ledning i tabellen. Och är obesegrat!!!Xabi Alonso-matchens lirare. Inget snack om saken. Han var otroligt bra idag, dominerade mittfältet. Nu ska jag fira segern!!!
Gerrardinho

Grattis alla liverpoolnördar. Jag för min del gläder mig oxå varje gång Che£$ki får spö och idag var det dessutom historiskt spö vilket inte gör saken sämre. Och gårdagens 5-0 vinst till Barcelona kan jag ju fortsätta fira idag så jag gör min lille son sällskap ut ikväll. Ha det bra!
Ronaldinha

4 kommentarer:

becka sa...

Det gläder mig att ni är tillbaka! Jo "Bollen är rund" är nedlagd, men jag återfinns på "Grogg" ibland. Puss på er!

becka sa...

Glömde ju lägga till att jag däremot blev mkt ledsen när Chelsea förlorade mot Liverpool...ville håller ju inte på samma lag i Premier League heller:-D

becka sa...

Suck. Jag är hopplös. Det skulle såklart vara "vi" och inte "ville"

Anonym sa...

Puss på dig oxå!Får väl besöka dig på Grogg istället. Men ärlig talat: Chelsea??? Hoppas de förlorar mot Hull oxå ikväll!